Sunday, June 13, 2010

kau mampu???aku???

~aduh~

hari ini aku jatuh tersungkur, sape nak tolong aku bangkit semula???adakah orang disekeliling aku???tidak sama sekali...sume bergantung pada diri aku sendiri, aku ada potensi diri, nape tak nak gunakan???adakah aku terus tersungkur???ataupun aku naik sepantas kilat???orang yang belajar ilmu pertahankan diri sahaja yang tahu...aku???tahu ke???

kehidupan.....di mana ada kepahitan, di situ gak ada kemanisan...segala rasa yang lain,kelat ke, masam ke, pandai2 la tafsir yer....susah gak jadi diri aku ni ek...tp ada orang lain yang lagi susah dari aku....adoyai...dada aku rasa cam nak pecah lak...rokok dh abis 40 batang sehari...nak mampos cepat ke hape???badan penat, otak penat, hati penat, segala2nya penat...tp ada yang lagi penat dari aku...

kesimpulannya?????????

3 comments: