Friday, December 31, 2010

CUTI

ok fine.....setelah masuk minit ke 37 , aku masih belum mampu untuk tulis entry yang agak rare untuk buat comeback bagi kotak kasut ni...aku give up. 3kali aku tulis aku delete, aku tulis aku delete, aku tulis aku delete....susah gak nk cari tune yang betul2. padahal sebelum ni mmg aku ada banyak benda nk kongsi nga you orang sume.

memang lama gile la kotak kasut sepi,paling last pun aku post something kt kotak kasut ni time aku praktikal dulu....hah ha, bunyi cam lama gile...jadi dengan bangganya hari ni, aku bangun pagi2 aku nk cat balik kotak kasut ni...dah bersawang pn ni...memandangkan aku kekurangan apparatus2 yang diperlukan seperti komputer peribadi, talian internet, koleksi gambar2(hah ha) dan sebagainya, jadi aku biarkan kotak kasut sepi...

pc kt opis ada, talian internet pn laju gak...tapi aku xleh nk taip laju2 cz keyboard kuat sangat bunyi nye...dengan suasana opis yang persis sebuah dewan peperiksaan yang senyap giler...mmg kantoi la aku mengular klo aku dengan hati terbuka g update kotak kasut....nak update status mukabuku pn aku taip slow2, xnak kasi makcik kerani kt bawah tu dengar....jadi aku putuskan untuk terus bekerja dengan penuh tekun, amanah dan penuh dedikasi selaras dengan seruan kerajaan yang mementingkan kemahiran insaniah...

dah banyak benda berlaku sepanjang kotak kasut "ditinggalkan", sepanjang itu juga banyak benda dah berubah. tapi betul la kata pepatah melayu..."air yang dicincang xakan putus"...aku harap pepatah tersebut related la dengan apa yang aku maksudkan. ada pepatah yang betul2 related ngan situasi ni tapi aku xigt...tambahan pulak, buku simpulan bahasa yang aku beli masa darjah 5hijau dulu aku dah packing bawak balik kg...buku tu penting gak sebenarnya untuk tulis karangan bagi subjek bahasa melayu. aku tgk budak2 yang skor A dalam karangan masa UPSR dulu paling koman pn mesti ada buku ni...bukan simpulan bahasa je ada dalam buku tu, panduan menulis karangan yang betul pn ada, dan yang paling menarik, teka teki pn ada dalam buku tu....dulu sapa2 yang boleh buat teka teki memang rare la budak tu...tambah plak xde yang dapat jawab....mmg lagi hebat la.

alamak...apa kes aku bangun awal pada pagi cuti umum nih.....bukan senang nk dapat tido pagi jumaat???arghhhh.....kan dah rugi ni....anyway selamat menyambut tahun baru kt you orang semua....aku igt nk g sambung tido balik ni....sempat lagi tido sebelum solat jumaat nih...dan sorry la entry ni xde gambar....aku kibau laptop nga berukben member aku...external hardisk aku tinggal kt opis...






No comments:

Post a Comment