Sunday, February 28, 2010

aircond second

'kulit album'

sekarang ni kalo g mana2 je mesti berpeluh, tu kalo g mana2....klo xg mana2 pn berpeluh gak. panas xpayah nk story la smpai mandi pagi pn xrasa sejuk, dulu sejuk sampai mengigil2 tubuh. tapi tu dulu, sekarang?...nk kluar fotostat gambar berukuran pasport 4keping pn rasa malas yang amat.....

dalam rumah pn dah rasa macam dalam ketuhar...sape2 yang ada kolam renang dalam rumah tu bersyukur la, senang2 ajak la member2 join skali skala...dapat pahala, pastu jangan lupa sediakan sekali sirap limau ais ke, cndol madu ke, oren ke....kena pulak ada bubur kacang ngan roti jala xpun nasik lemak+papadom, pergh...hari2 ajak pn xpe, aku sanggup g....

dulu kalo tidur malam tu mesti selimut pakai toto...siap rebut2 lagii ngan mmber sebelah, sapa yang paling kuat tarik, dia la yang best tido, tapi sekarang....jangan cakap selimut nipis, baju pn rasa xnak pakai tapi sebb nyamuk bnyak sangat kan, tu yang baju pakai tu...lgpn klo tido xpakai baju nnt apa pulak kata jiran sebelah, naseb baik aku ada beli jersey kelas sem3 dulu, dapat gak aku jadikan jersey tu baju tido aku....

sapa2 yang ada tgk katelok kotmemoh ataupun seng heng ke, tolong bagtaw aku kalo2 korg ada jumpa ekon seken yang bawah rm93, 1.5hp....nnt aku blanje korg sebagai habuan, tapi syarat amaun blanja tu xleh lebih rm2.65...ok tu je, bgtaw sebelum hujan di tengah hariye.....

2 comments:

  1. nice la dressing korg..shorts wif the T-shirt..simple but nice..luv it.. ^^

    ReplyDelete
  2. heh he...nice ek jum.....nak join fotoshoot x?...

    ReplyDelete