Wednesday, May 12, 2010

kini aku di sini

pertama kali dalam posted aku yang xder gambar...maaf la sbb aku pakai pc company, jadi nye segala koleksi gambar2 simpanan aku xdapat nk postkan....tambahan pulak kabel phone aku tertinggal kat umah......time aku tulis blog nh, mata xyah cakap la...punye nye mengantuk xigt tu...padahal malam tadi aku dah tido awal...hurm kol1pg, awal kot....kol4pg lak aku bangun temankan mmber aku g greenwood untuk amek barang beliau yang sampai dari kelate tu....letih..

sekarang nh bos xder, brader senior pn xder gak....dgr nye g putrajaya, so aku mengambil kesempatan untuk tulis pengalaman baru aku nih. sebenarnya aku nk ilangkan rasa shahdu mata je nh......pengalaman seorang bakal graduan...hah ha...tempat praktikal aku ok la....aku suka gak mula2 datang sini, tapi ni dah masuk 3hari dok tgk drawing n baca buku akta2 nih, dah rasa naik borim lak.......

staf...ok la, bos memang sempoi giler...kadang2 aku yang pakai kasut pn rasa segan kt beliau cz beliau punye dress up xyah cakap la sempoi yang amat.....aku harap beliau suka tengok naruto, bleh aku ajak join sembang pasal naruto time nk g meting nh...staf lain sume best la....makcik yang jual nasik bawah tu pn ok gak aku rasa....jadinya aku harap tengahari nnt makcik tu bagi diskaun kt meal lunch aku...uuuu....skepping tu....hah ha

aku harap hari ni ada peningkatan dalam prestasi kerja aku...dah dua hari aku curi2 tido...heh heh...xtahan....maklum la, hobi aku mengumpul setem di alam mimpi, jadinye klo aku nk berhobi, aku kena tido dulu...harapan aku agar boss aku tu minat naruto mmg tebal giler nh....aku harap sangat2....

No comments:

Post a Comment