Sunday, March 14, 2010

muhasabah diri

"dulu dan kini"

sana sini budak2 ni dok sibuk nk cari scene yang menarik untuk photoshoot..antara pelopor yang terawal klo xsilap aku...aza, dya....sekarang dah makin ramai....don, aminbo, kemal capture n loq...

maka banyak la sesi fotografi dijalankan xkira lah ada even ke..xde even ke, sume nk capture. tp xpe, aku suka sesi2 fotografi nih, mak cik klener perwira cakap, muka aku ni fotogenik..aku rasa kaka2 tu lahir dari hati beliau yang suci tu...aku percaya walaupun xseratus peratus...sebb time beliau cakap centu, beliau mintak tolong aku antar beliau kt depan pintu pagar....katanya xlarat nk jalan, dh la tumpang xpakai helmet..risau aku kt pak guard yang dok ushar tu...

sesi mengedit jugak makin kencang dijalankan...part ni aku suka, muka dah macho makin la bertambah macho...lihat saja foto paeh yang berlatar belakang kan lorong yang suram tu...sangat stail dan gelap...melambang kan jiwa paeh yang suka akan kegelapan, angker, ganas dan juga berhati taman...hik2, sory paeh.hah ha....

cuma aku nk sajes kt budak2 fotographer ni, mana2 yang tengah pening dok cari view2 yang menarik untuk di snap, aku sajes datang r umah sewa aku kt taman pintas jaya nh....umah no8...blakang tu ada satu pokok besar, tinggi dan kurang daun..klo amek time matahari terbenam cun siot...kubur2 kt bawah tu pn ok gak klo nk snap..kasi insaf sket budak2 punkmetal...hah ha...dikesempatan ini, aku nk ucapkan selamat maju jaya buat bdk2 yang amek kursus kawen minggu depan...

2 comments:

  1. hehe suggest kt diowng biar kakak jdi model tepi kuburan..
    wah kompem insaf terus dak2 punkmetal tu..
    hehe....

    bro xjoin ke kursus kawen 2??

    ReplyDelete
  2. heh he...xder pasangan lagi r...igt nk amek sekali ngan pasangan

    ReplyDelete