Tuesday, November 3, 2009

SIRI JELAJAH UTHM2

"buku kulit putih itu hanya lakonan"

kenangan di melewar selama seminggu akan tetap meninggalkan memori indah dalam hidup aku....disana aku mula mengenal erti persahabatan yang utuh...kron tidak dapat lari dari mimpi2 aku saban malam....jauh kami terpisah....lalu hujung minggu itu, aku mengutuskan surat kepada pihak pengurusan perwira memohon pertukaran kolej...

kisah kron aku tinggalkan disini....suatu nama penting telah tersemat dalam hati aku....komeng!, suatu nama yang cukup gah masa MHS aku kira....sangat ingin berkenalan dengan tuan punya nama tersebut...aku masih mencari siapa komeng....fikir aku komeng seorg gengster....

tiba2, sedang enak aku melepakkan diri di kafe melewar, aku mencuri dengar perbualan sekumpulan budak2 yang aneh percakapan mereka..."ko rileks jak"...tidak perlu aku mengerahkan otak untuk berfikir panjang...sah mereka dari sabah serawak...aku sangsi....lalu aku bangun mendekati mereka....

"bro, lawa seluar"....hanya seluar komeng yang menarik perhatian aku...rambut dia....boleh tahan gak r tp seluar dia lagi aku xleh blah....zamir, andrew goh n melvin kaku terkesima....aku blah lepas aku sound komeng...hati aku puas...berbangga pn ada....lalu aku makan roti cicah sirap...sorang2....perasaan berbangga masih bersisa

No comments:

Post a Comment