Saturday, October 3, 2009

masihkah kau ingat

masihkah kau ingat:...

1. saat2 indah kita bersama...

2. kali pertama pertemuan kite...

3. kaler baju kegemaran ku..

4. jamuan bbq umah sewa aku..

5. kejadian malam raye..

6. lagu kegemaranku..

7. impian aku..

8. brape umur ku time 1st xcident..

9. bibir itu....

10. hilangpunca...

11. helmet malaysia sauti...

12. abang pa**t...

13. "liyana jasmay".. (super hot!!!)

14. bekas ratu kebaya...

15. bau itu.... (uwekkkk...)

16. man u 2-1 arsenal... pasti,,pasti,,pasti xkan lupa(bisik fan arsenal smbal gengam pnumbuk)

17. BEV 5634....

18. kendil

fikir2 lah..
mesti korang sume dpt connectkan ape yg aku post ngan pengalaman korang..
cme diffrent orang, lainla pngalamannya..

P/S:yg kaler ni khas. x sume tau.. heheheh..

smpena ngan tajuk post, ni aku bg vclip old-skool kopratasa..
korang mmg true darah seni..



tgok brader kanan skali..

9 comments:

  1. aku taw yang kaler tu....mmg true...aku xpenah naik keta sambil pintu terbuka....dan aku xpenah naik kancil 5org merentasi satu negeri....

    ReplyDelete
  2. ha...
    2 yg ko tau..
    yg jo xtau banyak lagi..
    xda kete 2 x jumpa penglipurlara kt A famosa..
    hahahahhaah...

    ReplyDelete
  3. kuda ku lari gagah berani..

    ReplyDelete
  4. kalau kita gembira hentak kaki...
    lalala...

    ReplyDelete
  5. lalalallaa,,,
    sing together..
    hentak kaki lagi..

    ReplyDelete
  6. man vs arsenal tu mcm sy pn de je mse tu~~~

    ReplyDelete
  7. wan inn,
    but where's ur side??
    heheheh...

    ReplyDelete
  8. yang aku tau lagu kegemaranku..ader org kate penenag jiwa

    ReplyDelete
  9. mmg tenang kalo dengar tanpa tengok..
    hahahha....
    video lame bikin hati jd apy la..

    ReplyDelete