Friday, October 16, 2009

TENDANGAN PADU SATRIA BAJA HITAM

"lalu lutut itu menjadi alas tidur ku"

terbit perasaan cemburu di hati tatkala melihat robert dan kron baring sambil silang kaki dan borak borak kosong diselang seli kan gelak ketawa....kadang2 datang paeh dan topek memeriahkan lagi suasana, ingin sahaja aku menyertai aturcara mereka ....tapi kemampuan aku untuk bertindak demikian sangat tipis, PSM membataskan tentatif harian aku...hati memberontak dan jiwa mula kacau...

dikesempatan ini, kami ingin mengucapkan selamat menyiapkan tesis PSM kepada sahabat2 yang amek PSM 1 sem ni....kata kron ngan robert sambil gelak besar, kelihatan topik sedang mengajar paeh cara - cara main game pancing ikan kt pc kron....hati aku panas...aku pendamkan lalu lutut itu menjadi alas tidur aku



3 comments:

  1. sampai gitu skali..nsib baik x capture ayak liur basi...

    ReplyDelete
  2. kron pon jd cmni gak sem dpn.....tgggguuuu...hehe

    ReplyDelete
  3. aku akan tunggu saat kron ngan robert tengah baca journal....nak je aku main psp depan dia sambil minum sirap limau

    ReplyDelete